updaTe,,,,

update~
speechles+terharu=u make me silent !

paUse jekk klu xnk dgr

Saturday, September 24

ABCD boom boom POW !

haih,, sayang macam mane pun tolong la berfikir dengan otak yg waras
jgn terlalu sayang sehingga membebankan dan menyusahkan diri sendiri
ingat tu, dia belum sah jadi teman hidup kita
ingat juga kasih sayang dan cinta kite kpd dia tidak kekal abadi dan tidak agung
cinta yg kekal abadi dan paling agung hanya kepada ALLAH swt.

senang cite tepuk dada tanya iman !
hantuk kepala kat diniding 10x kasi centre sket kewarasan tuh !



disebabkan sayang dan cinta dan kesian kenapa mesti kau menghambakan diri ?
ikut segala kemahuan dia ?
maruah, harta benda abes kau gadai utk dia ?
betul ke dia sayang kau ?
kalau betul dia sayang kau dia xkan sekali kali menyusah kan hidup kau , kau kena ingat kau dengan dia xde hubungan yg sah ! jadi sile lah beragak sikit , ney tak,,dia dah pow kau, ko plak?
pow org lain . heyy ape neyyy ko jgn malu kan aku boley ?
yg sejenis dan sekaum dgn kau ? tolong lah,,wahai manusia.. kau ada otak ada akal, pikir2 lah dgn waras. aku tak suruh kau pergi dari hidup dia, tapi kalau kau nak pergi jugak itu kau punya haL , aku pon tak tawu lah nak ckp cmner lagi ?
perlu tak aku ckp dgn gune ayat yg super duper hyperboLa ?
agak2 terbukak tak otak ko yg sempit tuh ?
ke still same je,,dan buang masa aku je ? haih ! aku jugak terkena tempias perihal dari kebodohan kau !



si A pow B ,

si B pow C ,

D tak nak C kena pow !



oke fine aku muak dgn semua drama kau setakat ney ! harus kah aku cakap direct dengan kau mcm tu ? aku muak sebab kebodohan yg kau tunjuk kan ! kau ade hak untuk ckp TIDAK !



aku chow dulu ! sblm semakin dan membuak buak keMUAKkan aku terhadap engkau !
sekian !

No comments:

Post a Comment