updaTe,,,,

update~
speechles+terharu=u make me silent !

paUse jekk klu xnk dgr

Friday, September 30

back to the nature episode 1




konsep percutian : Perkhemahan Santai 

tempoh : 3 hari 2 malam (sabtu-isnin)

tarikh : 1/10/2011 hingga 3/10/2011


syarat peserta : - warganegara Malaysia- 18thn ke atas , 


lelaki dan wanita

masa Bertolak : Jumaat jam 11mlm(30 sept)

jelas lagi nyata bersuluh terang aku dalam bas ! ye ! aku 


dalam bas !

kemana arah tuju bas ney ? xnampak ke kat banner tu ? 

TAMAN NEGARA ? 

so bas aku skang menuju ke TAMAN NEGARA , PAHANG 

laaaa..

mood berkobar2 excited ! mcm nak melompat2 ! mcm ank 

gajah !

tapi ka penah tengok tak anak gajah lompat ?

silap besar laaa kalau kalau penah tgk !

silap besar sangat ! sbb tu petanda tak baik tuk ko !

okeyy laaa will apdet later bout tis CAMPING !



****konfem2 aku tgh melayannn mimpi ats kerusi bass yg 


empukkk masa entry ney di post kan ! mungkin jugak aku 

tgh lena atas bahu seseorang ? owh em jayyy!****

No comments:

Post a Comment