updaTe,,,,

update~
speechles+terharu=u make me silent !

paUse jekk klu xnk dgr

Friday, May 28

aDDicted

hye!gudNite!!
haH berebut2 jari aku ni nk menaiping tuk entry kalini..terasa semangat pulok mlm ni..[eleh mlm ni jer smgt sok lusa mls da..ha3]

lately ni otak agak aktif mnyiapkan segala task2 aku yg da hampit due date nye~
badan2 pule semakin leteh ke hulu hilir..mn x nye bersepatukan wedges 3inchE xpon kekadang heELss 3 inche~ha hamek kau kesakitan nye bile bjalan jawoh~

lagi plak ak ade ms seminggu jer g tuk fnish up up my intenship!

sumpah sangat sukA! cepat jerit kuat2! YEAY AKU SANGAT SUKA!! perhatikan betul2 word tuh~YEAY AKU SGT SUKE !!!

hanya mereka yg btoL mnerti jer tawu kenapa aku ingin sangat menjerit bkata sedemikian~


ak nk berehat puas2!pastu bulan 7 dah stat keje..dimana?tempat tpaksa dirahsiakan dolu..tp ofer leter on process..eh tp sbLom stat kj hujung bulan junn ade 2perkara ak ne setelkan..1st submit report~2nd oLiday with alumni batch samer aku!tapi any payment ak xwat g~jgn ak di kick dr list trip sudey!!


hmm skang sme isi rumah aku nie..[family] sgt giLa bersama LENSa or in other word camera!abeh fon ak ne kebas sometymes..[konon2 sebab fon ak sgt canggih dr mereka dan gambar yg di snap pon menjadi sgt cantik]..kegilaan ini tmsoklah bersama kucing2 aku~yg turut same menggiLai LENSA [ayat sgt noveLIs..abaikan..(*,^)v ]

camner fenomena ni bley berleluasa dLm rumah aku??siapa nk jwb cepat!angkat kaki dan tangan anda yep..

ade lagi fenomena len dirumah ni~FACEBOOK..bkn setakat rumah ni jer rs satu dunia yg diLANDA..dgn facebook..

takbLey blah bile mama ngn abah berebut nak on9..disebabkan itu dirumah ni terdapat lambakan lappy!adess mcm nk bukak PC fair jer.adoii~bL sme da ber on9..jadiknye tenet satu di kongsi2~xselaju sebelum ni..bile sorg2 jer mnguasai line intenet dirumah..

kesimpulannya disiNi biLe masing da giLe lensa~jadiknye terdapat macam2 posing dari mereka2~dan di upload dLm FB..

hah sebELum ak abes kan entry nie jom kite layan lagu nieh~fav sng ak diKALA ini

No comments:

Post a Comment