updaTe,,,,

update~
speechles+terharu=u make me silent !

paUse jekk klu xnk dgr

Tuesday, July 27

apakah ini suratan takdir?

keliru
saya keliru dgn awak
saya keliru dgn perasaan awak
saya juga keliru dgn hati awak
pada saya..
saya keliru dgn kasih sayang awak
menyebabkan saya keliru dengan diri sendiri



bukan
bukan selalu awak ada utk saya
bukan selalu awak disisi ini utk saya
bukan selalu kita berjumpa
berdua...seperti awal dulu..


saya
saya perlukan awak
saya tak pernah mintak lebih2
saya hanya mahu awak disini selalu 
menemani saya
mengubati luka2 didalam hati ni..

saya
saya sudah penat menunggu
saya penat bercakap
saya penat mengingatkan awak
saya letih mencari awak
saya sakit didalam hati
yang semakin parah
saya juga sudah mengalah
menanti awak..


awak
saya kelu seribu bahasa
saya tidak tahu apa perlu saya buat
saya hanya perlukan awak sahaja
walaupun sesaat..
tapi..

dikala ini seperti awak tidak memerlukan saya lagi


haruskah?
haruskah saya mengucapkan selamat tinggal kpd awak?
haruskah saya pergi begitu sahaja meninggalkan awak
tanpa sebarang pesan?

No comments:

Post a Comment