updaTe,,,,

update~
speechles+terharu=u make me silent !

paUse jekk klu xnk dgr

Friday, July 23

keREPEK+meREPEK= @__@

perhatikan handwriting tuh betul2..adakah kamu phm?adakah itu satu tulisan?atau satu contengan semata2 yg tiada mksud apa?persoalan disini..apekah coretan itu?font apekah itu?pikir2 kan dan renung2kan..dah dpt jwpn kamu tell me asap k..adiah yg sgt best menanti kamu..[sumpah 200% aku sdg merepek+menipu!tlg percaya]

ingat lagi tak kali terakhir korang menulis essay?bile?
aku?hmm hujung tahun 2009 xslp..tu pon masa last paper nye exam..subject apekah?ya teori amalan perakaunan..yg memerlukan aku merepek dan meluahkan ketidakfahaman aku terhadap subjek tersebut..!ape tah yg aku hafal..apetah yg aku jwb..apetah yg dah aku merepek..dan apekah jenis dan mksud soalan nya pon tidak pernah aku phm sama sekali..dari 1st class aku attend tuk subject tersebut sampailah ke page last aku karang essay tuk exam paper TAP tuh..
whatever pon aku sgt bersyukur [sambil sujud syukur ketika ini--dan sumpah sekali lagi aku tipu korang..]ahahaha..in seriusly btul aku bersyukur stil got a pass in TAP..bkn stakat pas tkt ckup2 mkn je taw..dpt B- okeh?aku pon sgt xsngka..dan mnjadi sgt riak sekejap![hanya tuk bbrp saaT-yg ini xtipu sgt btul, sbb riak itu xbaik]

okey dikala ini aku ingat aku dh xpyh lagi nk berdepan dengan ape2 examnation yg memerlukan penulisan essey yg terlalu byk pengisian yg bernas serta fakta2 yg sgt perfect~~99.9%
tp sangkaan aku terpesong seketika..sebab aku perlu berdepan dgn examnation yg mellibatkan essAy~wpon bkn xm sbnrnye..tp rs cm xm lakkss ne wat essay in english and bahasa!!!wahhh!!ini sudah melampau..interview apakah seperti ini?huH!

aku perlu mengulang sekali lagi sejarah dulu kala menjadi penulis terhebat dizaman sekolah..pernah bbrp kali mendapt pujian dr my fav t-cher bahasa okeh!!so now i need u now t-cher!!tp aku xpernah sama sekali mmbuat essay yg bkaitan fakta..sbb aku mls!!mls bace!!hanya mampu mngarang cerita dongeng2-an jek!!cam fairytales story tuh..huh!sampai bg 10 lai kertas pon xckp!
ye dpt lihat dstu aku seorg yg berfantasi dan sgt suke mkn kerepek~err~sgt suke merepek!itulah padahnye bila terlalu byk mkn kerepek!orait need to stop here..PULLSTOP

pesanan penaja--> aku perlukan tajuk utk essay kali ni..sape2 ade soalan bocor?meh aku nak!sgt2 memerlukan utk lulus interview dan mendapat jwtn either diMATRADE-26july2010 or MAYBANK-27july2010

1 comment:

  1. dulu tym aku sekolah.. aku paling suka mata pelajaran tamadun islam form 6..sebab aku paling terer bagik jawapan yang panjang lebar sampai 3 muka surat untuk satu soalan..hehe... tapi bukanlah merapu semata2 tetap dapat top 1 gak result aku..haha.. tp tu dulu2...skg nak menulis pun dah malas..menaiplahlah cite..hehe...

    tulisan yang kat atas tu namanya tulisan berekor..hehe..

    ReplyDelete