updaTe,,,,

update~
speechles+terharu=u make me silent !

paUse jekk klu xnk dgr

Monday, September 26

perubahan

sedang berusahan utk mencuba sesuatu yg mungkin agak berisiko tinggi ?
 risiko sederhana ? risiko rendah ? atau pun mungkin tiada risiko ?

apakah ?

kalau aku tidak mencuba
masakan aku tahu apakah yg terjadi akhirnya

walaupun ianya agak berisiko
aku tetap ingin mencuba
kerana ini adalah salah satu pengalaman hidup

pahit atau manis nanti 

ianya terlatak di tangan aku sendiri
yang penting yakin dan usaha tuk mencuba serta melaksana kan nya
tunggu dan lihat je nanti bile hasil yg aku dpt nanti

di sini aku berjanji kepada kalian
walaupun akan aku menghadapi kegagalan 
aku tetap akan cerita kan segala-gala nye
ye ini janji aku kepada kalian


semoga ALLAH sentiasa memberkati setiap apa yang aku ingin lakukan
semoga keyakinan ketekalan dan kesabaran sentiasa ada dlm diri ini
aku terima segala ketentuan-MU ya ALLAH

aminnn..

No comments:

Post a Comment