updaTe,,,,

update~
speechles+terharu=u make me silent !

paUse jekk klu xnk dgr

Sunday, September 18

terjatuh didalam hati sidia

pertama dan kedua datang kpd ku,dan spt biasa aku terima saje setiap ape yg dtg xreti utk mencari dan memendam rasa kpd siapa2
tapi...yg ketiga ini aku dgn sendiri nya telah tertarik dan sedang memendam rasa terhadap sidia
setiap kali kau ada,
hati ini gembira xterkata hingga terdetik satu perasaan..
adakah aku sedang memendam rasa terhadap dia?
aku keliru!
dan kini aku hanya mampu mengadu dan memohon kepada YG MAHA ESA lagi MAHA PENGASIHANI
semoga apa yg aku rasa kan ini menjadi sesuatu yg benar dan pasti suatu hari nanti...

YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM YANG MAHA PENGASIH,,


kira nya benar apa yg aku rasa kan ini, 
KAU berilah peluang dan ruang kasih sayang dan rasa cinta itu wujud diantara aku dan dia,
aku akui mmg benar aku telah tertarik dengan sikap kepreibadian yg dimilikinya,
akan tetapi adakah terlalu awal utk aku tertarik dgn segala yg dimilikinya itu?

YA ALLAH YA RAHIM,


sesungguhnya engkau maha pengasih, 
hanya kepada mu aku menitipkan rasa kasih sayang dan cinta ku kepada nya, 
bukakan lah ruang dihati sidia utk menyayangi serta mencintai aku seadanya,
sesungguhnya ENGKAU juga maha mmengetahui dan maha mendengar YA ALLAH,
kabulkan lah permintaan hati ini yg ingin menyayangi serta mencintai dan disayangi serta dicintai diantara aku dan sidia.
kuatkanlah juga kasih sayang dan perasaan cinta diantara kami seperti mana kami mencintai dan menyayangi MU YA ALLAH, 
hanya kepada mu aku memohon dan hanya kepada mu tempat aku mengadu ,,

No comments:

Post a Comment