updaTe,,,,

update~
speechles+terharu=u make me silent !

paUse jekk klu xnk dgr

Friday, July 31

::ape yg xkena tah::

2day aku rasa ade jer yg xkena..ape tah yg aku xpuas hati..rase sme dh ade..semua da cukup..nk kate xsihat ak sihat jew..hmm tp ak duk tkenangkan sesorang kot..knp mesti ak nk kenangkan dia lagi???p la ma** dgn dia,xguna ak nk kenangkan org yg xbguna tu lagi..perangai pun macam har*** jer dia tu..pesal lah tibe2 harini ak duk tingat kat dia plak?????!!!!aaarrgghhh tolong ak beb!!ak xnak lagi ingat kat dia..mmg perangai mcm p**ka..hu3
bia je la dia..arini ari dia..bia dia puas2 epy2 suke2 lu dgn ape yg dia buat skang,,dgn ape yg dia dpt skg...allah s.w.t tu maha adil,maha kaya,dan segala2nya..ak juz mampu bdoa smoga allah s.w.t bagi dia ptunjuk..sedarkan dia...dan kembali ke jalan yg benar...dan ape yg kita buat skang pasti dpt blsn yg setimpal,,xkiralah buat baik ker buat jht ker..setiap perbuatan pasti akan dpt blsannya..aku pon byk2 doa2 mntak kat allah s.w.t supaya ape yg aku duk tringat n kenangkan arini xlagi ak ingat dan mntak jauhkan ttg dirinya dari pikiran dan pandangan aku~aammiiinnnn~

1 comment: