updaTe,,,,

update~
speechles+terharu=u make me silent !

paUse jekk klu xnk dgr

Sunday, July 26

:: Skrip 7707 ::



Salam..

Hye semua. Today aku nk share sket pasal komen aku bile tgk skrip 7707.Smlm aku bersama chenta ku pergi menonton wayang..Lokasi nya,x laen x bukan..Bukit raja.Alkisah..mule2, dulu aku dengar cite ni best.So kitorg pon g la tgk..Tiket wayang kul 7.30 mlm.Apabila cite start..aku pon excited la nak tgk..Cite ni pasal satu skrip yang dikumpul2 cerita nye.kire pengalaman dari mereka2 yg pernah lalui nye.Lokasi nye kubur cina.agak seram la..takot nye..Mula2 cite ni agak bosan jugak.pastu bile masuk cite seram yg kedua pon borink jgk..tapi aku hold dulu smgt aku nk jerit.Tengok semua pelakon2 cm best je..bajet cm cite jangan tegur la kan..tapi malang bangat..cerita ni x mcm yg aku harap kan..agak bosan jugak la..huhuhu..sedih tul..nasib aku x nangis..tapi x pe la..(actually dh byk dh cite yg bosan aku tgk kat wayang)..leh jgk isi mase lapang aku bersama dia yang tersayang..thanks dear sebab teman kan yg..('',)

No comments:

Post a Comment