updaTe,,,,

update~
speechles+terharu=u make me silent !

paUse jekk klu xnk dgr

Wednesday, January 19

::nota buat sang kekasih::



KASIH..
HANYA SATU..,
pintaku darimu,,
yang aku inginkan,,
yang aku mahu,,
tak pernah ada 2,3,4 dan seterusnya,,
tidak akan pernah ada..selamanya,,KASIH..

SAYANG..
AKU INGIN..,
selalu bersamamu,,
menempuh segala pahit manis hidup bersama,,
menjadi temanmu disetiap ketika,,
menjadi pendampingmu selamanya,,
menjadi permaisuri dihatimu,,
buat selama-lamanya..

KASIH..
SESUNGGUHNYA AKU..TAK INGIN..,
harta kekayaan yang menggunung,,
emas permata dan segala,,
mahligai indah yang dihiasi kerlipan berlian,,
hanya engkau yang aku mahu disaat ini..KASIH.

SAYANG
JANJILAH DENGANKU..,
akan selalu disisiku selamanya,,
mendampingi aku selamanya,,
menyayangi aku selamanya,,
hanya aku permaisuri yang bertahta dikala hatimu selamanya,,




No comments:

Post a Comment