updaTe,,,,

update~
speechles+terharu=u make me silent !

paUse jekk klu xnk dgr

Monday, January 17

perMULAan tahun baru

seyess..jari jemari yg halus tulus mulus ney rEndu gile kambing pink aKa babie ..~sgt nak menari2 kat blog yg da usang ney..~da bersawang da ney..cleaning proses jap..labah2 ney siap da ber-7 keturunan kt belog aku neyhh..~jap mek fumakilla jap~!!eh3~tu tuk nyamuk kan?labah2?effective kah?adess~
~~CLEANING PROCESS~~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
OKEYHH DA LA TUH..jom cont. ceritera aku~
eyh?still thun baru lagi kan??baru hari ke-17 daripada 365hari kan?so kire baru lagi la~blum suam2 kuku agy r..sempat lagi~sempat lagi,,terlalu byk yang ingin dikongsi dicerita tapi masa agk mncemburui jemari yg halus tulus mulus ney
c..perasan x??1st entry in 2011 da mule dgn kata2 yg kesat~or in simple word MENCARUT..
okey2 jgn nk bebunga2 sangat bhs tuh..be ur self okeh??tp xslhkan klu ak nk brubah jadi yg lebih baik~dari segala aspek termasuk percakapan?penggunaan bhs?**sgt poyo ayt skema dsitu**
tapi adkh untuk berubah jadi yg lebih baik tuh azam aku tahun ney??da la xyah cte sal azam..tiap2 thun xpnh pon ak capai~sme gagal jew..ape pon ak ttp berjaya mngharungi suke duke pahit manis dan sedikit kebosanan pada tahun 2010..ape2 pon big congrates to me~!!
so tuk thun 2011 nie xyah nk berazam2~ko wat jew la ape yg ko rase btul~dan ape yg ko rase ko nak wat..~dan ekot jew ape kata hati ko tuh..hati xkan menipu kite kan?kan?tp knp ade pepatah "IKUT KATA HATI MATII" woo..

eyh jom cuci mate dgn handbeg2 ney..actly ak penin ney xtawu nak yg mane satu~sme nye aku nak~klu setakat harga sePOLoh hengget ley la aku sape sme skali~ney adess~kopak kot duet aku nak sapu bersih sme nye..
ney la ntara nye~byk agy ak nk tayang~ade yg kasual, funky, cute gojes, rambang mata ak tgk, ney br coach jew, xmasuk lagi LV , etc..kopak la cmney demi memenuhi khndak nafsu yg xpernah BERPUAS HATI dgn ape yg da dimiliki..~ nak kena cari bter job bter salry lagi ney~kot2 ade x sape2 nk hire aku dan byr gaji 4riban kew?5riban kew?tapi bg la gaji byk mn pon ttp xpernah ckup la~"LAGI BYK DUIT LAGI BYK KHNDAK.." okeyh2 jum2 tgk hbeg yg wat mate ak rambang nk memilih,,~yg wt poket aku makin rabak~!!
,
,
,
,









woi~!!ape sbny yg ak nk cite kan ney?adakah pasal tahun baru nye azam sebelum2 ney xpenah tercapai?adkh psl ak xnk berazam da tuk 2011 ney sbb azam lepas2 xpernah capai target..or adkh psl ak nk cte yg ak skang mkin obvious dgn tas2 tangan aKa handbeg tuh?sampai xtawu nk wat pilihan? LU PIKIR LA SENDIRI..
ahahahhaa~semua pon ak nk cite sebenarnye..k la sekian..selamat maju jaya dihari2 yg bakal korang lalui~
jgn lp berhati2~JGN PANDANG BELAKANG semasa jln tuh..kang tesadung kaki lak kang ms jln2 tu..ape pon klu tersadung tegelecek terjatuh bangun sendiri la..ak terlalu jauh tuk mmbantu..tp tuk gelakkan aku boley r~
**BTW ak mengharapkan perkara yg indah2 dan mngembirakan jew sepanjang 2011 ney~!!**

No comments:

Post a Comment